Váš reklamní servis

VENDY atelier dočasně funguje jako výdejní místo objednávek sjednaných telefonicky nebo e-mailem.
Tatra 138 - autorýpadlo D-032a
Tatra 138 - autorýpadlo D-032a

Perokresba © Miroslav Vomáčka, A4, 7/2015


Tatra T 138 je československý nákladní automobil s podvozkem 6x6, případně 4x4, s nosností 12 tun vyráběný v letech 1959 až 1971.

Nástavba:
Rypadlo se používá na rozpojování, těžení a nakládání zeminy. Stabilitu při práci zajišťují dvě (D-031) nebo čtyři (D-032) výsuvné podpěry. Vysouvání každé podpěry je možné ovládat samostatně v závislosti na nerovnostech terénu. Na zadní části rypadla je namontován otočný kapotovaný vršek s kabinou pro strojníka. Pod kapotou je umístěna samostatná pohonná jednotka rypadla, kterou je vznětový, čtyřdobý, vzduchem chlazený čtyřválec Tatra T924A o výkonu 60k při 1800ot/min. Převody jsou řešeny čelními ozubenými koly, která jsou ve stálém záběru, jsou mazána olejem a uzavřena v samostatné převodové skříni. Zařízení je ovládané pneumaticky. Rypadlo lze použít pro výškové i hloubkové rýpání (po jednoduché přestavbě). Krom standardního zařízení lze na výložník namontovat i dva druhy přídavných zařízení: 1. Drenážní lopata pro hloubení např. kanalizačních rýh
(šířka rýhy 0,5m, do hloubky 4,3m, obsah lopaty 0,3 m3,)
2. Bezzubá nakládací lopata pro nakládání sypkého materiálu (obsah 1 m3).
Existovaly i varianty, kde byla část nebo celý otočný vršek přepracován pro jiné použití, např.: Vrtná souprava, jeřáb D031K (D032K) atd.


Tatra - perokresby

Foto: 
Tatra 138 - autorýpadlo D-032a
Třída/značka: 

Náhodný výběr perokreseb, kreseb a ilustrací na tomto webu

Blanický rytíř
Rytíř
Kůň
Prase, sele, selátko, vepř, perokresba
Sele
Zámek Jaroměřice nad Rokytnou
Zámek Jaromě...
Veronika Křtěnská
Veronika
Znojmo
Znojmo


Copyright © 1992 - 2019. All Rights Reserved.